Pentru a oferi cea mai bună experiență post-cumpărare, Samsung a introdus în România asistență și suport tehnic 24/7 pentru smartphones și wearables. Samsung este singurul producător de smartphones care oferă în România asistență 24/7 (24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână) pentru aceste categorii de produse.
Scopul principal al companiei sud-coreene este satisfacerea nevoilor și a dorințelor utilizatorilor. Astfel, utilizatorii de dispozitive Galaxy – smartphones și wearables – vor beneficia de asistență permanentă prin intermediul aplicației Samsung Members și o linie de asistență 24/7. Utilizatorii Samsung care vor apela numărul dedicat de serviciu clienți 080087267864 (apel gratuit) sau *8000 (apel tarifat în reţea) vor fi preluați automat de un asistent tehnic care va oferi soluții problemelor întâmpinate sau ajutor specializat și sfaturi în utilizarea produselor Samsung, indiferent de oră sau zi.
Asistență tehnică pentru orice problemă în peste 50 de centre din România
Există peste 50 de centre de asistență autorizate în România care vă pot ajuta. Toate sunt instruite corespunzător și folosesc componente Samsung originale pentru toate reparațiile. Centrele de service autorizate Samsung vă pot ajuta pentru orice problemă, de la un ecran crăpat, la transferul de date. Fie că este vorba de repararea unui produs sau aveţi pur şi simplu nevoie de ajutor specializat și sfaturi în utilizarea produselor, Samsung oferă asistență 24/7.
Dacă aveți nevoie de sfaturi pentru durata de viață a bateriei, serviciul de asistență vă oferă acest lucru. Puteți obține informații despre transferul de date, despre mesaje sau diferite setări pentru smartphone sau smartwatch-uri. Despre ultimele modele de telefoane Samsung, cum ar fi seria Galaxy S10, Galaxy S9. Sau informații despre unele modele considerate mai vechi care au multe specificații pe care probabil nu le-ați folosit niciodată. Serviciul de asistență Samsung vă stă la dispoziție permanent.
Puteți primi sfaturi despre Galaxy Watch, Gear VR, Samsung Gear S3 Classic sau Frontier sau Galaxy Buds. Pentru orice problemă care vă depășește puteți apela la aceste centre de asistență.
Numărul de telefon pentru serviciu clienți este 080087267864 (apel gratuit) sau *8000 (apel tarifat în reţea), indiferent de oră sau zi!