Televizoarele Samsung Smart TV primesc propriile jocuri exclusive

97
Samsung TV exclusive games
Sursa foto: Samsung Global Newsroom

Samsung a anunțat două noi jocuri video pentru televizoarele sale la evenimentul IAB NewFronts 2024. Noile jocuri Rivals Arena – Arena Rivalilor și The Six – Cei Șase vor fi lansate mai târziu în acest an și nu vor necesita un controler pentru a fi jucate pe televizoarele Samsung Smart TV.

Samsung a avansat serios în spațiul jocurilor în ultimii ani cu televizoarele sale Samsung Smart TV. Acestea găzduiesc servicii de jocuri în cloud precum Xbox Game Pass și suportă anumite periferice pentru controlul jocurilor video. Acum, Samsung vrea să ofere jocuri exclusive pe propriile televizoare care nu necesită un controler de joc tradițional pentru a juca.

Primul joc se intitulează Rivals Arena. Pe acesta Samsung îl descrie drept „un joc de cărți cinematografic” pe care oamenii îl pot juca prin smartphone-urile lor după scanarea unui cod QR de pe ecran. Este dezvoltat de un studio numit Return Entertainment. Agențiile de publicitate pot sponsoriza Rivals Arena cu anunțuri intercalate între gameplay, iar mărcile endemice vor avea ocazia de a acumula întreaga experiență de joc.

Celălalt joc se numește The Six. Este un joc trivia interactiv integrat direct într-un dispozitiv Samsung conectat. Spre deosebire de Rivals Arena, jucătorii vor putea controla The Six cu o telecomandă a televizorului. Și aici agențiile de publicitate pot acumula întreaga experiență pentru a stimula implicarea și reamintirea mărcii.

Tetris este mai bine vândut joc din toate timpurile, cu peste 520 de milioane de copii vândute la nivel global. Este urmat de Minecraft a vândut în peste 300 de milioane de copii și de Grand Theft Auto V vândut în peste 195 milioane de copii.

Deși nu se știu prea multe despre Rivals Arena sau The Six în acest moment, Samsung subliniază deja modul în care intenționează să vândă reclame în aceste jocuri. Cu Rivals Arena, reclamele vor apărea „în intervalul de joc”. Samsung spune că va permite agenților de publicitate să co-brandeze ambelor jocuri și intenționează să gamifice reclamele pe Samsung TV Plus făcându-le mai interactive. Rivals Arena și The Six vor fi ambele lansate în cursul acestui an.

Ofertele de jocuri pe Samsung Smart TV vor continua să evolueze odată cu introducerea de noi jocuri, potrivit DigitalTrends. Acestea vor putea fi jucate în moduri complet noi care vor fi anunțate de Samsung în perioada următoare.