Samsung locul 1 în SUA în satisfacția clienților la electrocasnice și TV

319
ACSI Samsung
Sursa foto: via SamMobile.com

Zilele trecute American Customer Satisfaction Index (ACSI) a publicat cel mai recent sondaj al său privind satisfacția cumpărătorilor din SUA. Samsung Electronics America s-a asigurat pe locul unu în televizoare pentru satisfacția generală a clienților și tot locul unu în experiența de service pentru electrocasnice pentru al doilea an consecutiv în sondajul ACSI.

Cercetările ACSI arată că 90% dintre cumpărătorii de televizoare și 94% dintre cumpărătorii de electrocasnice au șanse mai mari să aleagă marca Samsung. Bazându-se pe această încredere, compania este lider în proiectarea de produse cu inteligență artificială care îmbunătățesc viața consumatorilor. Mai mult, potrivit SamsungNewsroom, echipa Samsung Care este gata să intervină atunci când se întâmplă ceva neașteptat.

Samsung este apreciat de clienții săi pentru mai multe categorii dintre televizoarele sale de ultimă oră, alimentate de AI. Aceasta include locul 1 în ceea ce privește calitatea generală, calitatea imaginii și calitatea sunetului. Este o altă dovadă de ce Samsung este pe primul loc mondial în ultimii 18 ani în materie de televizoare.

Cu inteligența artificială în centrul său, gama 2024 oferă mai multe funcții cu valoare adăugată pe care doar Samsung le poate oferi. Aceasta include AI Upscaling și Samsung Gaming Hub. AI Upscaling poate transforma conținutul cu rezoluție și mai mică – cum ar fi vechile filme clasice – în 4K și 8K. Samsung Gaming Hub vă permite să experimentați tot ce este mai bun în lumea jocurilor într-un singur loc, fără consolă. Cu Tizen OS puteți transmite în flux toate serviciile dvs. video preferate și puteți accesa Samsung TV Plus, care oferă peste 2.700 de canale gratuite, inclusiv peste 400 de canale premium – toate gratuit.

ACSI American Customer Satisfaction Index este un indicator economic care măsoară satisfacția consumatorilor din SUA. ACSI a fost conceput după Swedish Customer Satisfaction Barometer – Barometrul Suedez de Satisfacție a Clienților (SCSB).

Cu acces fără probleme la SmartThings, vă puteți folosi televizoarele ca un hub IoT pentru a conecta și gestiona cu ușurință dispozitivele. Cu Samsung Knox televizoarele Samsung oferă liniștea suplimentară că datele personale sunt securizate pe dispozitivele conectate în timp ce vizionați.

Televizoarele Samsung au câștigat, de asemenea, pe locul unu pentru ușurința în utilizare, designul exterior și durabilitatea. De la ambalaj la durabilitate și eficiență energetică îmbunătățită până la caracteristici de accesibilitate – gama de televizoare este concepută în mod intenționat pentru a vă îmbunătăți experiența de divertisment la domiciliu.

Samsung a obținut cel mai bun loc în clasament pentru frigidere și mașini de spălat rufe. Compania este lider cu scoruri de top pentru experiență de service, ușurință în aranjarea service-ului, amabilitatea tehnicianului, utilitate și reparații în timp util. Aceste locuri reflectă încrederea pe care consumatorii o au în produsele Samsung AI pentru a-și îmbunătăți și simplifica viața.

Cele mai recente aparate Bespoke alimentate de AI au fost concepute pentru a oferi performanțe îmbunătățite. Frigiderul personalizat cu AI Family Hub+ cu AI Vision Inside recunoaște 33 de alimente diferite ce sunt adăugate/scoase din frigider. Bespoke AI Laundry Combo All-in-One elimină presupunerile din selecția ciclului, ajustând inteligent timpul și energia de spălare și uscare. Afișajul LCD cu ecran tactil AI Home simplifică ciclul și selecția setărilor în timp ce gestionați alte dispozitive Samsung conectate. Și cu SmartThings, dispozitivele echipate cu AI se conectează perfect, oferind un management mai inteligent al casei și un control mai ușor.

Samsung Care investește permanent pentru a oferi clienților alegeri și opțiuni simple pentru îngrijire convenabilă și de înaltă calitate. Deschizând calea în îngrijirea de ultimă generație, compania a continuat să investească în instrumente bazate pe inteligență artificială pentru a ajuta experții să rezolve problemele rapid. De exemplu, Interactive Voice Response (IVR) este un astfel de instrument, care utilizează AI pentru a identifica produsul și problema clientului, asigurându-se că acestea sunt direcționate către agentul potrivit cu informații valoroase chiar înainte de a termina apelul. De asemenea, IVR poate trimite mesaje text clienților celor mai apropiate două centre de service sau de reparații autorizate pe baza codului lor poștal și să trimită un link pentru a rezerva o întâlnire, făcând procesul și mai ușor.

Cu soluții conectate pentru electrocasnice, Samsung face îngrijirea proactivă și preventivă simplă și accesibilă. De exemplu, consumatorii pot folosi serviciul Home Care din aplicația SmartThings. Home Care utilizează AI pentru a detecta și a remedia automat problemele. Dacă apare un cod de eroare, clienții primesc o alertă cu instrucțiuni pentru o remediere rapidă la domiciliu. Dacă este nevoie de asistență suplimentară, aceștia pot discuta cu un profesionist. Apoi pot programa o reparație cu un tehnician certificat de Samsung sau chiar pot comanda piese de schimb, cum ar fi filtrele de apă, direct prin aplicație.

Samsung oferă 99,9% din SUA cu o acoperire convenabilă de îngrijire pentru televizoare și electrocasnice, chiar și în zonele rurale. Clienții pe o rază de 4 ore față de un centru Samsung sunt vizitați de tehnicienii companiei pentru reparații la domiciliu.