Samsung, principalul producător de electronice din Coreea și unul din cei mai mari din lume, a dezvoltat un televizor wireless. Informația vine direct de la un director executiv Samsung. Acest televizor nu va fi prezentat în cadrul Consumer Electronics Show de la Las Vegas. Han Jong-hee, președintele Visual Display la Samsung, a declarat că gigantul tech a dezvoltat un televizor care nu necesită un cablu de alimentare de la priză.
Anul trecut, Samsung a depus un brevet pentru un design de televizor care este complet fără fir. Este o tehnologie de alimentare fără fir, similară cu cea utilizată în prezent pe mai multe smartphone-uri Samsung.
Televizorul wireless poate fi alimentat doar de la o distanță de doi metri
„Am dezvoltat unul televizor fără fir„. A spus Han reporterilor după evenimentul Samsung TV First Look, din Las Vegas, Nevada, înaintea deschiderii CES 2020. „Dar pentru a arăta acel produs aici, trebuie să facem și unele îmbunătățiri„. Având în vedere tehnologia actuală a companiei, Han a spus că poate transfera alimentarea fără fir la aproximativ doi metri. Dar, acest lucru nu va fi suficient pentru a alimenta televizorul, ținând cont de structura pereților și a altor setări ale dispozitivului.
„Transferul de energie wireless are în prezent o eficiență slabă a puterii pentru a porni televizorul„, a spus Han, conform agenției de presă Yonhap. „Dacă lansăm produsul astăzi, consumatorii trebuie să găsească propriile lor modalități de a rezolva problema de energie”.
Totuși, Han a promis că Samsung va lucra pentru a lansa un televizor cu adevărat wireless în viitorul apropiat. „Ceea ce vrem să vedem în viitor este să scăpăm de cablurile de curent„. A spus Han Jong-hee. „Pentru a face acest lucru, trebuie să depunem mai multe eforturi pentru a dezvolta tehnologii conexe.”
Tot la evenimentul Samsung TV First Look, Han a prezentat și o viziune despre „Screens Everywhere – Ecrane pretutindeni”, el vede acest lucru ca un „sens nou” prin formă și funcție.
„Transformând pereții și ferestrele în ecrane, vom sfida limitele spațiului convențional. Aceasta este epoca Screens Everywhere” a mai spus Han. Și a continuat „am dori să creem locul în care casele noastre se adaptează nevoilor noastre în schimbare și să adăugăm și mai multă valoare vieții”.