Samsung Tiger Strategy: pentru a depăși Apple în North America

230
Tiger Strategy Samsung vrea sa depaseasca Apple în America de Nord
Sursa Foto: phonearena.com

De mult timp Samsung se luptă pentru primul loc în cota de piață smartphone în America de Nord. Doar sporadic gigantul high-tech sud-coreean a ocupat prima poziție. Este terenul propriu al companiei Apple și americanii, dincolo de tehnologie sunt și patrioți. Cu noua sa strategie Samsung Tiger Strategy compania coreeană intenționează să depășească Apple în America de Nord.

În ceea ce privește decalajul dintre Apple și Samsung, chiar dacă Samsung a avut cea mai mare cotă de piață pe piețele nord-americane și europene în al treilea trimestru al anului trecut, Apple continuă să domine acest sector în North America. Samsung Tiger Strategy urmărește cinci puncte care (aproximativ) formează acronimul „TIGER”, care poate coincide sau nu cu faptul că în calendarul chinez anul 2022 este Anul Tigrului de Apă.

Tiger Strategy – pentru a depăși Apple în SUA și Canada

Samsung Electronics are o nouă strategie de creștere a vânzărilor de telefoane în America de Nord și de a ajunge din urmă cu Apple. Conform PhoneArena, Samsung a numit acest nou plan „Tiger”. Samsung Tiger Strategy este un set de obiective pe care Samsung vrea să le atingă în 2022. Deși nu este clar ce înseamnă de fapt „adevăratul nr. 1”, vedem că Samsung nu urmărește doar să vândă mai multe telefoane, ci și produse inteligente în cadrul ecosistemului său de produse.

Din 1 februarie 2022, în zodiacul chinezesc se intră în Anul Tigrului de Apa. Acesta va dura până 21 ianuarie 2023 când va începe Anul Iepurelui de Apă. Anul Tigrului de Apă poate fi folosit pentru a de impuls și vitalitate cauzelor pierdute.

Prin îndeplinirea tuturor obiectivelor stabilite în acest an, Samsung Tiger Strategy trebuie să facă din 2022 un an record, conform ultimului punct. Sunt informații că Samsung a discutat despre strategia Tiger la o întâlnire pre-CES 2022 din Las Vegas. Aproximativ 40 de directori Samsung ar fi participat la întâlnire.

Iată ce înseamnă Samsung Tiger Strategy pentru America de Nord:

  • Adevărat nr. 1 în toate categoriile de produse
  • Îmbunătățirea cotei de piață a telefoanelor emblematice
  • Reducerea diferenței față de Apple
  • Extinderea pe piață
  • Un an record

De fapt, Roh Tae-moon, șeful diviziei Samsung MX, a declarat: „Viziunea noastră MX (experiență mobilă) este să trecem de la un furnizor de smartphone-uri la o companie de dispozitive inteligente. Nu vom fi un brand de tehnologie, ci un brand iubit de generațiile tinere, oferind experiență inovatoare”. În plus, obiectivul Samsung pentru 2022 este de a crește vânzările de produse de peste 600 de dolari. Produse precum viitoarele telefoane emblematice Galaxy S22 s-ar încadra cu siguranță în această categorie de preț.

Extinderea afacerii Samsung este de așteptat să fie o bătălie pe mai multe fronturi. Compania va continua să caute noi modalități de a atrage utilizatorii să-și folosească telefoanele Galaxy. Samsung a făcut acest lucru cu succes cu gama sa de telefoane pliabile Galaxy Z. O altă parte a obiectivului în expansiune este ca Samsung să-și sporească prezența și în segmentele de accesorii electronice. Un astfel de segment este căștile wireless, unde Apple încă domină.