Samsung are vânzări mai mari de smartwatch-uri în Q2 2919

723
Sursa Foto: StrategyAnalytics.com

În ultimul timp piața smartwatch-urilor crește relativ rapid în fiecare an. Conform Strategy Analytics 12,3 milioane de smartwatch-uri au fost vândute în al doilea trimestru al anului 2019. Față de același trimestru al anului 2018, în Q2 2019 a fost înregistrată o rată de creștere de 44%. Samsung Electronics este pe locul doi, în creștere față de aceeași perioadă a anului trecut.

Apple Watch s-a menținut pe primul loc cu un procent de 46% din piața globală a ceasurilor inteligente. Compania americană Fitbit este pe locul trei în urma gigantului high-tech sud-coreean. Vânzările de smartwatch-uri la nivel global au crescut impresionant, de la 8,6 milioane de unități în Q2 2018 la 12,3 milioane în Q2 2019. Conform Strategy Analytics, creșterea va continua în perioada următoare, întrucât oamenii cumpără tot mai multe smartwatch-uri ca accesorii de sănătate și fitness la smartphone-uri.

Apple rămâne liderul clar al pieței smartwatch-urilor

Apple Inc. a vândut 5,7 milioane de ceasuri inteligente în întreaga lume în Q2 2019, în creștere cu peste 50% față de 3,8 milioane în Q2 2018. Apple Watch rămâne mult înaintea companiilor Samsung și Fitbit. Cota de piață a companiei Apple a crescut la 46% în acest trimestru, în creștere de la 44% acum un an.

Samsung a vândut peste 2 milioane de ceasuri inteligente în toată lumea în Q2 2019, mai mult decât dublu față de 0,9 milioane în aceeași perioadă a anului trecut. Cota de piață globală a smartwatch-urilor Samsung a sărit de la 11% la 16% în ultimul an. Samsung vrea să ajungă și cel mai mare producător de smartwatch-uri din lume, după ce este cel mai mare producător de smartphone-uri. Modele recente, cum ar fi Galaxy Watch Active 2, ar trebui să-i permită companiei Samsung să-și consolideze prezența globală pe piața smartwatch-urilor în acest an.

Garmin Ltd. este o companie fondată în 1989 de către Gary Burrell și Min Kao. Garmin are sediu central în Kansas, Statele Unite ale Americii. Garmin operează în mai multe țări printre care Marea Britanie, SUA și Taiwan. Funcționează ca Formar în (Belgia), Garmin AMB (Canada) și Garmin-Cluj (România).

Fitbit a vândut 1,2 milioane de ceasuri inteligente în întreaga lume în Q2 2019, în scădere față de 1,3 milioane în Q2 2018. Fitbit are 10% din piața globală a smartwatch-urilor în acest trimestru, față de 15% în urmă cu un an. Fitbit va trebui să se replieze rapid, deoarece Samsung, Garmin, Fossil și alți concurenți pot fura clienții săi pentru dispozitivele de sănătate și fitness. Samsung înregistrează o cota de piață de 15,9% față de 9,8% Fitbit.

Samsung are mari perspective de creștere cu Galaxy Watch Active 2 Under Armour

Mai mult, Samsung a înregistrat o îmbunătățire semnificativă a segmentului de smartwatch-uri. Compania și-a dublat livrările comparativ în aceeași perioadă a anului 2018. Samsung Galaxy Watch are o cotă de 11% din vânzările mondiale de smartwatch-uri, cu o creștere de 127% față de anul precedent, conform Counterpoint Research. Ceasul inteligent Samsung are o interfață tradițională rotundă, o viață foarte bună a bateriei și o conectivitate 4G.

Samsung Galaxy Watch și Galaxy Watch Active ale gigantului tehnic coreean au ajutat compania să bată Fitbit și să ia poziția a doua. În septembrie, Galaxy Watch Active 2 Under Armour va ajunge la vânzare pe piață. Acesta ar putea ajuta compania Samsung să crească și mai mult în cota de piață, conform Strategy Analytics.