Seria Galaxy Watch 4 duce Samsung pe locul doi mondial

454
Seria Galaxy Watch 4 duce Samsung pe locul doi mondial
Sursa Foto: idc.com

Samsung a făcut un salt uriaș în materie de sistem de operare la ceasurile sale inteligente. Gigantul high-tech sud-coreean a renunțat la Tizen OS în favoarea sistemului de operare Wear de la Google. Sigur că au fost puține emoții în acest sens, dar pasul s-a dovedit unul foarte bun. Din toate punctele de vedere seria Galaxy Watch 4 a fost foarte bine primită. Acest lucru se reflectă și prin cota de piață recentă și cifrele de livrare.

Potrivit unui nou studiu de piață al companiei de cercetare de piață IDC, seria Galaxy Watch 4 – Samsung Galaxy Waych 4 și Samsung Galaxy Watch 4 Classic – se vinde foarte bine. Samsung a livrat 12,7 milioane de ceasuri inteligente și căști wireless în trimestrul trei din 2021, potrivit SamMobile. Conform IDC compania a urcat de pe a treia poziție în Q3 2020 pe a doua poziție în T3 2021.

Linkurile de pe site vă duc direct la furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind linkurile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Seria Galaxy Watch 4 crește cota de piață Samsung

Samsung a avut o creștere cu 13,8% a livrărilor și se datorează în primul rând modelelor Galaxy Watch 4 și Galaxy Watch 4 Classic. Ambele modele din seria Galaxy Watch 4 se vând foarte bine pe toate piețele, iar utilizatorii sunt foarte încântați de noile ceasuri inteligente Samsung.

Apple este în continuare lider pe piața de wearables cu aproape 40 de milioane de livrări. Totuși cota de piață Apple a scăzut puțin (3,6%) față de aceeași perioadă a anului trecut. Xiaomi, care produce în principal ceasuri de fitness, ceasuri inteligente și căști wireless a coborât pe a treia poziție. Chiar dacă dispozitivele purtabile Xiaomi sunt foarte ieftine, livrările sale față de Q3 2020 au scăzut cu 23,8%.

Imagine Marketing Private Limited distribuie electronice de larg consum la modă. Compania oferă căști cu fir, căști wireless, difuzoare, încărcătoare, cabluri și alte accesorii. Imagine Marketing deservește clienții din India și SUA.

Huawei și-a crescut cumva livrările de purtabile (10,9 milioane) în Q3 2021. Dar chiar și așa cota sa de piață a scăzut în continuare față de trimestrul trei din 2020. Imagine Marketing, care produce ceasuri inteligente și căști fără fir marca Boat, a înregistrat o creștere de la an la an de 206,4%. Imagine Marketing a livrat 10 milioane de articole purtabile în timpul trimestrului trei din 2021.

International Data Corporation (IDC) a remarcat că, combinarea căștilor wireless și a ceasurilor inteligente cu smartphone-urile sale a ajutat compania Samsung să câștige a doua poziție în segmentul purtabile. Cu mai multe ceasuri inteligente Wear OS 3 care vor veni anul viitor, platforma ar putea câștiga în popularitate. Acest lucru ar duce la vânzări și mai mari pentru compania Samsung.