Smartwatch-uri Gear S3 pentru a ajuta serviciul clienți HSBC

886

Banca HSBC utilizează smartwatch-uri Samsung pentru a spori experiența clienților și a angajaților la filiala sa din New York City. Personalul de la celebra bancă de pe Fifth Avenue 452 va fi echipat cu smartwatch-uri personalizate Samsung Gear S3. Conform SamMobile, de unde provine informația, tehnologia portabilă de la Samsung va face sucursala HSBC din New York o „bancă a viitorului”.

Dispozitivele portabile le vor permite angajaților să îmbunătățească serviciile pentru clienți. Acest lucru va permite o comunicare mai strânsă și mai eficientă între membrii echipei.

HSBC a testat smartwatch-ul Samsung la o sucursală din Manhattan săptămâna trecută. Banca a echipat mai mulți angajați și pe managerul de sucursală cu smartwatch-urile personalizate Samsung Gear S3. În acest fel a putut vedea modul în care tehnologia mobilă poate îmbunătăți operațiunile bancare. După ce a constatat rezultate promițătoare, îmbunătățiri în timpului de așteptare al clienților, precum și în comunicarea și reacția dintre membrii echipei, banca lansează în prezent programul la filiala sa emblematică din New York City.

Față de ceas Gear S3 personalizată cu HSBC la filiala din New York City

Aplicația personalizată Gear S3 pentru HSBC are mesaje text presetate, care permit angajaților să comunice rapid și discret despre nevoile clienților. Samsung Knox Configure va permite IT-ului să înregistreze automat dispozitive noi. Personalizarea suplimentară a ceasului include o față de ceas cu marca HSBC, cu o interfață simplificată. Aceasta permite angajaților să trimită rapid cererile sau să notifice colegilor necesitățile imediate de servicii.

Ceasul este, de asemenea, configurat pentru a notifica în mod discret expeditorului atunci când o cerere este aprobată. Deoarece Gear S3 are LTE, angajații vor putea să rămână conectați chiar și atunci când nu au telefoanele inteligente în apropiere. Aceștia vor putea chiar să efectueze și să răspundă la apelurile membrilor echipei cu mâinile libere, atunci când este necesar.

HSBC este companie multinațională financiar bancară britanică. Este a șaptea bancă din lume și cea mai mare din Europa. A fost fondată în 3 martie 1865 ca Hongkong and Shanghai Banking Corporation. HSBC are aproximativ 3.900 de birouri în 67 de țări și aproximativ 38 de milioane de clienți.

Încercăm întotdeauna să explorăm inovațiile de ultimă oră pentru a ne ajuta clienții într-un mod mai eficient. Acest proces de modernizare este un pas important pentru viitorul nostru„. A declarat Jeremy Balkin Șeful Inovației, Retail Banking și Management Wealth, HSBC SUA.

Băncile inovatoare, cum este HSBC, recunosc importanța nevoile clienților și știu cum informațiile prompte despre date pot contribui la îmbunătățirea acestor nevoi„. A spus John Curtis, vicepreședinte Enterprise Sales, Samsung Electronics America.

Rezultatele inițiale au arătat că bazându-se pe Gear S3, timpul de așteptare al clienților a scăzut și a permis o comunicare mai eficientă. HSBC va utiliza informațiile necesare pentru a identifica modalități mai bune de lucru. HSBC intenționează să extindă această implementare a smartwarch-urilor Gear S3 și la o sucursală din Dubai.