State Farm Arena echipată de Samsung cu ecran de 360° cu LED-uri

1030

Sala de sport multifuncțională State Farm Arena este locul unde își joacă echipa de baschet Atlanta Hawks, meciurile din NBA. A fost deschisă pentru prima dată în 1999 și a fost recent renovată și redeschisă pe 20 octombrie. Conform KoreaTimes, renovarea a costat 192 milioane de dolari. Samsung a instalat 21 de display-uri LED Signage digital în întreaga arenă, cu un total de 12.047 m². State Farm Arena are o capacitate de 21.000 de locuri.

Punctul forte este ecranul video cu amplasare centrală, care este primul ecran LED de 360° din National Basketball Association (NBA). Cu ecranul video de calitate HD de 360°, fanii de pe arenă se pot bucura de fiecare acțiune, indiferent dacă stau aproape de teren sau pe locurile aflate la înălțime.

Ecranul de înaltă definiție va îmbunătăți experiența în joc pentru fanii Hawks. Va face ca fiecare fan să simtă meciul și prin imagini uimitoare și de calitate„. A declarat Steve Koonin, CEO al Clubului de Baschet din Atlanta Hawks & State Farm Arena.

Vom continua să furnizăm produse de calitate cu LED-uri, nu numai pentru arenele sportive, ci și în panouri de exterior„. A declarat Kim Seog-gi, vicepreședinte Visual Display Business la Samsung. Gigantul tech a instalat ecrane LED Signage digital și pe stadionul național din Kuala Lumpur, SK Happy Dream Park din Incheon, Coreea de Sud și la stadionul AT & T Bank din Baltimore.

NBA – a fost fondată la 6 iunie 1946, are 30 de echipe, 29 din Statele Unite și una din Canada. Jucătorii NBA sunt cei mai bine plătiți sportivi din lume cu un salariu mediu anual pe jucător de 4,6 milioane de dolari (sezonul 2014-15), potrivit datelor furnizate de Sporting Intelligence.

Samsung este pe primul loc la cota de piață la acest tip de ecrane

Signage digital este o platformă de distribuție a conținutului controlată la nivel central, utilizată pentru a transmite mesaje, clipuri video și imagini în formate digitale. Potrivit datelor furnizate de cercetătorul de piață IDC, piața acestor ecrane este în creștere. În Q2 2018 au fost vândute peste 870.000 de acest tip de ecrane, în creștere cu 15,9% față de anul precedent.

Samsung conduce această piață piața în ultimii cinci ani, trimestrul trecut având o cotă de piață de 33,9%, potrivit IDC. LG Electronics este al doilea cel mai mare furnizor, cu o cotă de piață de 8,5%. LG este urmat de China Goodview cu 8%, NEC din Japonia cu 7,4% și Taiwan Foxconn cu 6%. Samsung a înregistrat o creștere explozivă pe piața Signage digital din Canada și America Latină, cu o creștere de 40,5% și respectiv 215,8% pe an.

Piață ecranelor Signage digital este estimată să crească la 3,5 milioane de bucăți în acest an și la 4,4 milioane până în 2020. Tot mai multe companii adoptă platforma digitalizată pentru publicitate și scopuri informative digitale.