Marketing creativ pentru telefoanele pliabile Samsung în toată lumea

302
Marketing creativ pentru telefoanele pliabile Samsung
Sursa foto: Samsung Global Newsroom

Lumea este efectiv captivată de farmecul incontestabil al telefoanelor pliabile. Galaxy Z Flip 4 și Galaxy Z Fold 4 au devenit simboluri pe piața globală de smartphone-uri. Pe lângă designul atrăgător și funcționalitatea unică a dispozitivelor, Samsung a lansat diverse campanii creative de marketing în orașe de pe tot globul pentru a genera interes în rândul publicului. Pentru a explora câteva dintre modalitățile unice prin care compania își face publicitate dispozitivelor pliabile populare, vă prezentăm câteva dintre campaniile care îi fac pe consumatorii din întreaga lume dornici să cumpere unul dintre telefoanele pliabile Samsung.

În Rio de Janeiro și São Paulo, în Brazilia, trecătorii pot vedea panourile publicitare cu Galaxy Z Flip 4 la scară largă. Reclamele sunt centrate în jurul temei „Viața văzută din cel mai bun unghi”. Această serie de reclame arată telefonul când este pliat, potrivit Samsung Newsroom. Dacă încărcați un selfie pe rețelele de socializare cu hashtag-ul #GalaxyExperienceRJ, fotografia apare pe ecranul exterior al lui Galaxy Z Flip 4. În plus, sunt instalate panouri cu ceas în patru locuri din centrul orașului. Acestea atrag atenția publicului, deoarece panourile se pliază și se desfășoară fizic ca telefoanele pliabile Samsung în sine.

Linkurile de pe I❤️Samsung vă duc direct la furnizor. Este posibil să primim un mic comision pentru achizițiile făcute folosind link-urile de pe site-ul nostru. Nimic nu se schimbă ca preț pentru tine.

Telefoanele pliabile Samsung în vogă în toată lumea

În Belgia, Samsung a instalat scaune în formă de Galaxy Z Flip 4 în stațiile de autobuz. Telefoanele pot fi folosite ca scaune reale, oferind atât un scaun convenabil, cât și un afișaj distractiv pentru cei care așteaptă autobuzul. Marketingul jucăuș al stației de autobuz a început pe 26 august. Apoi s-a desfășurat timp de aproximativ o lună în cinci locuri diferite, inclusiv pe strada de lux Avenue Louise din Bruxelles și pe strada Operei din Antwerp din Belgia

Marketingul în Japonia pentru Flip 4 a prezentat atât capacitatea de rezistență la apă a telefonului, cât și caracteristica FlexCam. Pliând telefonul în jumătate și plasându-l într-un rezervor plin cu apă, camera telefonului a surprins o fotografie izbitoare și imaginativă: arată pești aurii zburând parcă pe cer. Campania a primit un răspuns pozitiv strângând 240.000 de aprecieri în Japonia în 20 de zile. Conținutul unic a generat curiozitate în rândul spectatorilor care doresc să încerce smartphone-ul. Tehnicile folosite pentru realizarea acestui conținut pot fi văzute pe contul de Instagram al influencerului japonez (@aaa_tsushi_).

Japonia este a treia cea mai mare putere economică din lume pentru PIB nominal, după SUA și China. Deși a renunțat la dreptul său de a declara război, Japonia are o armată modernă clasată pe locul patru ca putere din lume.

Campania de marketink pentru telefoanele pliabile Samsung are loc și în Cehia. Un tramvai violet care afișează una dintre culorile emblematice ale Galaxy Z Flip 4 circulă prin orașul Praga. În plus, FlexCam-ul lui Z Flip a fost modelat pentru a se potrivi cu fereastra tramvaiului. În acest fel îi face pe pasagerii tramvaiului să pară ca și cum ar fi subiecți filmați de telefon. Mai multe tramvaie pe diferite rute vor prezenta acest ambalaj decorativ până în februarie a anului viitor.

Galaxy Z Fold 4 și Z Flip 4 prezentate printr-un spectacol cu drone în Taiwan

Noile dispozitive pliabile Samsung, Galaxy Z Fold 4 și Galaxy Z Flip 4 au fost prezentate printr-un spectacol captivant de drone (500 de drone) la Riyue Tan (Lacul Sun Moon) din Taiwan. Deoarece telefoanele sunt simetrice atât pe verticală, cât și pe orizontală, designul lor seamănă cu o oglindă. În mod similar, reflexia Lunii pe suprafața lacului are și o calitate asemănătoare oglinzii. Inspirat de această imagine, Samsung Electronics Taiwan a selectat Sun Moon Lake pentru spectacolul cu drone. Acest lucru a create o sinergie prin eveniment cu asemănările dintre produs și locație.

În timpul spectacolului, 500 de drone, care au fost sincronizate și aranjate pe o perioadă de 30 de zile. Dronele au fost echipate cu lumini strălucitoare și deplasate pe cer pentru a forma siluetele telefoanelor Fold 4 și Z Flip 4 precum și cuvântul „Galaxie” și multe altele. Dronele au decorat cerul nopții și spectacolul a mers la inima celor prezenți la eveniment.