În ultimul timp a fost observată de mai mulți utilizatori o problemă cu bateriile aflate pe mai multe smartwatch-uri Samsung. Samsung Gear S2, S3, Sport și Galaxy Watch au fost în cauză. La unele dintre acestea a fost observată o descărcare mai rapidă a bateriilor decât era normal. Samsung a recunoscut problema și se spune că lucrează la un remediu. Este neclar de ce aceste ceasuri au început să consume mai rapid energia din baterii. Samsung a făcut o remediere temporară pentru Gear S3 și Gear Sport.
Remedierea a fost făcută printr-un Plugin APK prin intermediul smartphone-ului Android. Plugin este un tip de program care poate să se integreze într-un alt program (numit „de bază”) pentru a îndeplini funcții specifice. O resetare baterie ceas a fost oferită ca soluție temporară. În timp ce soluția a funcționat bine pentru cei mai mulți, câțiva utilizatori sunt aparent în imposibilitatea de a descărca sau instala aplicația APK pe telefonul smartphone. De asemenea această soluție a forțat actualizarea automată pentru alți câțiva.
Colectarea de date de utilizare a cauzat această problemă
Smartwatch-urile Samsung colectează date de utilizare și le trimit către companie, pentru a îmbunătăți experiența utilizatorului. La fel ca orice alt dispozitiv inteligent. Este o caracteristică care permite producătorilor de dispozitive să colecteze date pasive de la utilizatori, pentru a oferi servicii mai bune.
Dar această colectare și raportare a informațiilor de utilizare pot avea efecte asupra duratei de viață a bateriei și, deși nu ar trebui să aibă un efect major, unii utilizatori au confirmat că oprirea raportării informațiilor de utilizare pe Samsung Gear S3 sau Gear Sport a stabilizat descărcarea bateriei.
Deci, vă prezentăm o altă soluție pentru rezolvarea problemei prin intermediul site-ului IotGadget. Tot ce trebuie să faci pentru resetare baterie ceas este să mergi la Settings >> Gear Info. Aici dezactivați opțiunea Raportare Diagnostic și Utilizare. Apoi, reporniți ceasul. În acest fel descărcarea anormală a bateriei ar trebui să se oprească.
Între timp Samsung lansat o actualizare oficială pentru a remedia această problemă. Momentan actualizarea este numai pentru Samsung Gear S3. Vedeți articolul: Actualizare pentru Gear S3, pentru a remedia problema bateriei, despre această actualizare!
Probabil că Samsung nu va spune că scăderea capacității bateriei este cauzată de „diagnosticare și informațiile de utilizare„. Samsung va rezolva problema de descărcare a bateriei în alt fel. Asta pentru că, acest lucru înseamnă că va pierde date pe care se bazează pentru a-și îmbunătăți produsele și serviciile.
În timp ce ambele resetări au funcționat bine pentru mulți utilizatori, unii spun că dezinstalarea și reinstalarea aplicației Samsung Health ajută și ea la rezolvarea problemei. Deci, puteți încerca și asta.
Vă vom anunța imediat ce compania high-tech sud-coreeană va lansa o soluție oficială în zilele următoare.