Peste 50 de modele în programul de auto-reparare Samsung Care

145
programul de autoreparare Samsung Care
Sursa foto: via phonearena.com

Am scris de mai multe ori de programul de auto-reparare Samsung Care, disponibil inclusiv în România. Acum gigantul coreean își extinde programul de auto-reparare, oferind clienților o gamă mai largă de modele, piese și categorii. Mai mulți pasionați de tehnologie și consumatorii eco-conștienți pot acum să preia controlul asupra reparației propriilor dispozitive cu această nouă extindere.

Samsung colaborează cu Encompass Supply Chain Solutions, un important furnizor de piese de reparații, pentru a-și extinde programul. Această extindere Samsung Care va acoperi acum peste 50 de modele din galaxia sa, potrivit PhoneArena. Sunt incluse aici, smartphone-uri, tablete, PC-uri, pliabile și produse de home entertainment.

Nu mai trebuie să căutați componente greu de găsit sau să depindeți numai de unități de reparații autorizate. În august 2022, programul a fost introdus și de atunci a făcut progrese semnificative. Acum include un total de 14 dispozitive Galaxy, inclusiv Galaxy Z Fold 5, Galaxy S23, Galaxy S23+ și Galaxy S23 Ultra. Cu această nouă expansiune, acum puteți aborda în mod convenabil ecranele crăpate, bateriile uzate sau difuzoarele defecte de acasă.

Mark Williams, vicepreședinte al departamentului de asistență pentru clienți la Samsung Electronics America, subliniază importanța de a oferi opțiuni clienților lor. „Știm că utilizatorii doresc opțiuni de reparații fiabile și convenabile pentru a-și menține dispozitivele în funcțiune. Această extindere este modalitatea prin care Samsung își arată angajamentul de a oferi clienților noștri posibilitatea de a alege.”

Cu toate acestea, avantajele se extind dincolo de simpla comoditate. Compania face un pas semnificativ spre reducerea deșeurilor electronice prin promovarea longevității dispozitivului. Utilizând materiale durabile și oferind opțiuni de reparații de calitate, utilizatorii contribuie la dezvoltarea unei economii mai circulare pentru gadgeturile lor.

Encompass este o companie fondată în 1953 și are sediul în Lawrenceville, Georgia, SUA. Encompass gestionează toate etapele ciclului de viață al unui produs inclusive reparații, piese de schimb și gestionarea retururilor.

Encompass Supply Chain Solutions a fost un distribuitor de încredere de piese de schimb Samsung de mulți ani. Această extindere la noi categorii de produse va juca un rol esențial în continuarea capacității clienților Samsung să repare cu ușurință echipamentele și să prelungească ciclul de viață al produselor lor”. A afirmat Robert Coolidge, Președintele și CEO al Encompass Supply Chain Solutions. „Programul de auto-reparare al Samsung se aliniază cu obiectivul Encompass de a îmbunătăți accesibilitatea pieselor esențiale pentru clienți. În același timp, Samsung Care reduce risipa permițând economii semnificative de costuri.”

Posesorii de Galaxy au acum o gamă largă de opțiuni de auto-reparare din care să aleagă. Acum aveți capacitatea de a repara o gamă largă de probleme, mergând dincolo de simpla remediere a ecranelor crăpate și a porturilor de încărcare sparte. De la difuzoare și tăvi SIM până la tastele laterale și de volum, nu există limită la ceea ce puteți repara. Proprietarii unui Galaxy Book își pot optimiza performanța și longevitatea laptopurilor, având grijă de difuzoare (stânga / dreapta) și de ventilator.

Seturile de instrumente accesibile sunt acum pe piață, permițându-vă să vă reparați fără efort și să vă revitalizați gadgeturile iubite. Vă reamintim că programul de auto-reparare Samsung Care care este disponibil și în România.