Samsung Display furnizează ecrane OLED pentru seria Huawei P40

657
Sursa Foto: via en.thelec.kr

Huawei Technologies a pus afișaje OLED flexibile pe întreaga sa gamă de smartphone-uri emblematice. Compania chineză recurge la tot ce este posibil pentru a se ridica la nivelul smartphone-urilor produse de Samsung. Mai multe surse din industria de profil dar și din interiorul Huawei au declarat că Huawei a pus ecrane OLED la toate cele trei modele P40 pe care le-a lansat săptămâna trecută. Ecranele pentru modelul P40 Pro+ au fost furnizate exclusiv de Samsung Display.

Este pentru prima dată când Huawei pune astfel de ecrane OLED pentru întreaga sa gamă P. Cel mai mic model din această serie, Huawei P40 are un ecran de 6,11 inch furnizat de BOE din China. Huawei P40 Pro a venit cu un ecran de 6,58 inch iar Huawei P40 Pro+ tot cu un ecran de 6,58 inch. Ambele ecrane sunt curbate pe lateral, conform siteului sud-coreean Thelec.

Samsung Display furnizează ecrane OLED pentru Huawei P40 Pro și P40 Pro+

Companiile LG Display, BOE (Beijing Oriental Electronics) și Samsung Display au furnizat ecranele OLED pentru modelul Huawei P40 Pro. Pentru modelul cel mai scump și mai performant Pro+, ecranele OLED au fost și vor fi furnizate exclusiv de Samsung.

În seria anterioară Huawei P30, compania din China a aplicat panouri OLED doar modelului P30 Pro. Acesta a fost cel mai bun și performant model din această serie. Tot Samsung a furnizat și aceste ecrane OLED. În seria Huawei Mate 30 lansată în a doua jumătate a anului 2019, ambele modele au folosit ecrane OLED. Pentru seria Huawei Mate 40 ce se va lansa în toamnă, există o mare posibilitate ca aceeași stratagemă să fie aplicată de compania chineză.

BOE este un producător chinez de electronice fondat în 1993. BOE produce doar în fabricile sale din China. Are în schimb centre globale de marketing, cercetare și dezvoltare în mai multe țări printre care SUA, Germania, Franța, Elveția sau India.

Samsung Electronics aplică ecrane OLED pe mai mult de 60% din smartphone-urile sale. Huawei a aplicat astfel de ecrane doar pentru aproximativ 20% din smartphone-urile sale în 2019. Compania chineză este decisă să crească cifra în acest an, potrivit observatorilor de pe piața de telefonie mobilă.

Perspectivele pentru vânzările generale ale P40 rămân totuși slabe din cauza lipsei aplicațiilor mobile Google. Google Mobile Services – aplicațiile Google care vin preinstalate pe dispozitivele Android, fac incompatibile smartphone-urile Huawei cu YouTube și Gmail și altele.

Huawei P40 și Huawei P40 Pro vor fi vândute începând cu data 7 aprilie, în timp ce Huawei P40 Pro+ va fi lansat o lună sau două mai târziu.