Acasă Stiri Samsung pe locul trei pe piața ceasurilor inteligente în 2020

Samsung pe locul trei pe piața ceasurilor inteligente în 2020

Samsung Electronics Co. a fost al treilea cel mai mare furnizor de ceasuri inteligente din lume anul trecut. Datele au fost publicate de Counterpoint Research și au relevat o scădere de 1% a cotei de piață a companiei Samsung față de 2019. În același timp Apple și Huawei și-au extins vânzările și ocupă primele locuri în această ordine.

Samsung a livrat anul trecut un total 9,1 milioane de unități, potrivit companiei de studiu de piață Counterpoint Research. Apple și-a extins și mai mult dominația, după ce livrările sale de ceasuri inteligente au crescut cu 19% în 2020. Compania americană a vândut 33,9 milioane de unități anul trecut, grație performanței Apple Watch Series 6 și Watch SE. Huawei a vândut anul trecut 11,1 milioane de ceasuri inteligente, în creștere cu 26% față de 2019.

Cota de piață Samsung a crescut în Q3 și Q4 2020

Piața globală a ceasurilor inteligente din 2020 a crescut cu doar 1,5% față de 2019, fiind afectată de pandemie. Potrivit Counterpoint Research, cota Samsung a crescut în Q3 și Q4 2020, dar s-a situat încă pe locul trei când vine vorba de întreg anul 2020. Cota de piață Samsung s-a îmbunătățit de la 7% în Q2 2020 la 10% în Q3 și Q4 din 2020.

În Q4 2020, Counterpoint Research a declarat că livrările globale de ceasuri inteligente au scăzut ușor, Apple având o cotă de piață de 40%, urmată de Samsung cu 10% și Huawei cu 9%. În 2020, Samsung a lansat Galaxy Watch 3. Acum sunt zvonuri că gigantul sud-coreean va trece la sistemul de  operare Wear OS de la Google la sfârșitul acestui an. În acest an, conform Counterpoint Research, se așteaptă să se îmbunătățească prețul mediu de vânzare al ceasurilor inteligente. În acest fel se așteaptă un nou impuls al vânzărilor de smartwatch-uri.

Wear OS este o versiune a sistemului de operare Google Android conceput pentru smartwatch-uri și alte purtabile. Wear OS est folosit de Asus, Fossil, HTC, LG, Motorola, Samsung, Huawei, Polar, TAG Heuer și Mobvoi, printre alții.

Piața smartwatch este condusă de trei mărci – Apple, Samsung și Huawei”. A declarat Lim Su-jeong, analist la Counterpoint Research, conform The Korea Herald. „Credem că prețurile medii de vânzare vor continua să crească în următorii doi-trei ani. Modelele emblematice ale acestor companii continuă să se vândă foarte bine. Pe de altă parte, succesul Apple cu modelul său Watch SE va stimula probabil pe Samsung să lanseze variante similare, apropiindu-se de piața de masă„.

Stiri

Smartphone-ul dvs. probabil vă spionează – iată cum să verificați

Aveți grijă la ceea ce discutați în când smartphone-ul este aproape deoarece asistentul dvs. virtual trage cu urechea la conversații. Sigur că...

Galaxy Z Fold 3, fără Exynos, dar cu Snapdragon 888 și o baterie mai mică

Vara se apropie și la fel și lansarea lui Samsung Galaxy Z Fold 3 și a lui Samsung Galaxy Z Flip 3....

Samsung rămâne nr. 1 pe piața smartphone-urilor la nivel global

Samsung și-a păstrat locul unu în lume pe piața smartphone-urilor în primul trimestru din acest an. Un lucru de demn de remarcat...

Samsung SmartThings: un control îmbunătățit asupra dispozitivelor Galaxy

Samsung Electronics Co. a anunțat că ecosistemul său lansat recent, SmartThings Find, continuă să crească rapid. În acest moment cuprinde peste 70...

Capacitatea bateriei pe Samsung Galaxy Z Fold 3 dezvăluită de 3C

Recent publicația sud-coreeană The Elec a scris că Samsung Galaxy Z Fold 3 va sosi cu un ecran interior mai mic. De...

Samsung Galaxy Z Fold 3 și Galaxy Z Flip 3 posibil cu certificare IP!

Durabilitatea rămâne o preocupare pentru smartphone-urile pliabile, iar Samsung ține cont de acest lucru cu fiecare nouă generație. Samsung Galaxy Z Flip...

Samsung Galaxy F52 5G a fost certificat de Bluetooth SIG

Samsung a început să lanseze mai multe smartphone-uri 5G și din gama Galaxy M. Dar, compania nu se oprește aici, un nou...