Vânzările de wearables Samsung au crescut în Q1 2020, conform IDC

714
Sursa Foto: wareable.com

Apple, Samsung și Xiaomi au ajutat piața dispozitivelor wearables să crească în Q1 2020 pe fondul crizei COVID-19. Informația a fost făcută publică de compania de studiu de piață International Data Corporation (IDC). Apple a luat cea mai mare felie din segmentul wearables cu 29,3% din cota de piață, compania a vândut 21,2 dispozitive purtabile. Samsung a ocupat locul trei cu o cotă de piață de 11,9%.

Piața dispozitivelor wearables (smartwatch-uri, brățări de fitness, căști audio) înregistrat o creștere constantă în primul trimestru al anului 2020. A fost o creștere de 29,7% față de aceeași perioadă a anului trecut. Se pare că segmentul wearables nu a fost afectat de pandemia COVID-19 și a crescut cu 68,3% în primul trimestru al anului 2020, față de Q1 2019. Apple este în continuare pe primul loc, urmată de Xiaomi, Samsung, Huawei și Fitbit.

Samsung a avut cea mai mare creștere în trimestrul unu din 2020

Samsung a avut cea mai impresionantă creștere, 74% în Q1 2020 față de Q1 2019. Samsung a vândut 8,6 milioane de dispozitive. Căștile wireless Galaxy Buds și Galaxy Buds+ au fost foarte bine primite, cele două modele au fost vândute în peste 4 milioane de unități în Q1 2020. Samsung a ocupat locul trei în cota de piață.

Apple cu 29,3% din cota de piață a vândut aproximativ 21,2 bucăți de dispozitive purtabile. Sunt incluse aici seria Apple Watch, gama Beats și linia AirPods. Xiaomi a ocupat locul doi, după ce a vândut 10,1 milioane de dispozitive purtabile în Q1 2020, înregistrând 14% din cota de piață. Huawei a avut o cotă de piață de 11,1%, a ocupat locul patru.

Fitbit este o companie americană cu sediul în San Francisco, California, fondată în 2007. Principalele produse sunt brățările de fitness și smartwatch-urile. În 2019, Google și-a anunțat intenția de a cumpăra Fitbit pentru 2,1 miliarde de dolari.

Fitbit, cândva considerat principalul concurent pentru Apple, este acum în urmă cu numai 2,2 milioane de unități vândute. A ocupat locul cinci. IDC explică faptul că Fitbit s-a confruntat cu probleme de aprovizionare în Q1 2020, deoarece producția sa este concentrată în China. Fitbit a anunțat la sfârșitul lui 2019 că va fi achiziționat de Google, acordul urmând să fie finalizat anul acesta.

IDC spune că, în Q1 2020, au fost livrate 72,6 milioane de dispozitive care se pot purta. Este o creștere uriașă față de cele 56 milioane bucăți din aceeași perioadă a anului trecut. Cea mai mare creștere a avut compania Samsung.

Branduri purtabile, precum Garmin și Huami, au reușit să atingă o creștere sănătoasă datorită expansiunii pe piețe precum SUA, Europa și Asia, susține IDC. Conform site-ului Gadgets, totuși niciuna dintre aceste companii nu au prins Top 5.