Istoria colaborărilor mobile Samsung – distincția de excelență

829
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

O colaborare este atunci când două mărci se reunesc pentru a avea noi rezultate. Trecând granițele industriei, colaborările pot ajuta la descoperirea de noi combinații și zone de preferință, deoarece punctele forte ale participanților individuali sunt maximizate. De la francize de film și animație la celebrități și branduri de lux, industria tehnologică încurajează colaborări cu o gamă largă de petreceri. Iar Samsung nu este străin de așa ceva.

Din 1988, Samsung Mobile și-a asumat noi provocări printr-o serie de colaborări inovatoare cu diferiți parteneri. Vă prezentăm mai jos, prin intermediul Samsung Newsroom, unele dintre cele mai notabile colaborări ale companiei și produsele extraordinare care au fost realizate din aceste colaborări. A fost și este locul unde telefonul mobil se întâlnește cu personalități din cultura mondială.

Samsung a creat produse fără precedent prin colaborarea cu muzicieni de seamă sau personaje de film foarte populare. Mai jos, enumerăm câțiva dintre partenerii de colaborare care au ajutat Samsung să ofere fanilor experiențe memorabile.

Beyoncé (2007) – „B Phone”

Muzica este o parte extrem de importantă a vieții noastre. Astfel, în 2007, Samsung a vrut ca utilizatorii să se bucure de muzică oricând, oriunde, cu un „telefon ultra-muzical”. Acesta are un design dual-face, cu un player MP3 pe o parte și un telefon pe cealaltă. Cireașa de pe tort pentru acest telefon ediție specială este că a fost realizat în colaborare cu celebra Beyoncé, cunoscută ca Regina muzicii pop.

Beyonce sau Beyoncé Giselle Knowles-Carter (n. 4 septembrie 1981), este o cântăreață și actriță americană. Beyoncé a ajuns cunoscută din postura de solistă a grupului Destiny’s Child. Ca artist solo, ea a vândut peste 17 milioane de albume în SUA și peste 75 de milioane în întreaga lume.

„Telefonul B” – care s-a bazat atât pe porecla muzicianului „B”, cât și pe mascota ei albina – a fost foarte popular. Acest lucru s-a datorită capacității sale de a permite oamenilor să facă multitasking cu muzica lor în orice moment. Mai mult, telefonul în ediție specială a venit cu un conținut special pentru fanii, inclusiv un videoclip care prezintă modul în care Beyoncé a devenit Regina Pop-ului.

Iron Man (2015) – „Galaxy S6 Edge Iron Man Edition”

Ce-ar fi dacă ți-ai putea păstra alături de tine super-eroul preferat oriunde ai mers? În 2015, Samsung a făcut acest vis o realitate pentru fanii din întreaga lume. În parteneriat cu Marvel a lansat 1.000 de dispozitive în ediție limitată „Galaxy S6 Edge Iron Man Edition”.

Pentru a vă asigura că smartphone-ul întruchipează aspectele iconice ale Iron Man, părțile din față și din spate ale telefonului au o culoare roșu intens, în timp ce marginile sunt accentuate cu auriu. Partea din spate a telefonului are simbolul măștii Iron Man în aur și este gravată cu numărul de serie al smartphone-ului în ediție limitată de la 0001 la 1000.

Batman (2016) – „Galaxy S7 Edge Injustice Edition”

În 2016, Galaxy S7 a bătut palma cu Batman. Pachetul „Galaxy S7 Edge Injustice Edition”, inspirat de personajul Batman din popularul joc mobil „Injustice: Gods Among Us”, a fost lansat într-o ediție limitată de 1.000 de unități în întreaga lume.

Dispozitivul are o culoare neagră de lux și o emblemă aurie Batman în centrul spatelui. Mai mult, utilizatorii sunt tratați cu un fundal cu tematică Injustice de fiecare dată când își folosesc telefoanele. Pachetul special a inclus Galaxy S7 Edge, Gear VR, o insignă Batman și o carcasă specială concepută să semene cu costumul iconic al lui Batman. A fost un foarte mare succes în rândul utilizatorii din întreaga lume.

BLACKPINK (2019) – „Galaxy A80 Blackpink Edition”

În 2019, Blackpink, un grup de fete îndrăgit de fanii din întreaga lume pentru stilul lor la modă, a colaborat cu Samsung pentru Galaxy A80, primul telefon Galaxy cu cameră rotativă. Colaborarea lor a dus la „Galaxy A80 Blackpink Edition”, cu un design intuitiv și modern, adus la viață în cele două culori ale grupului – negru și roz.

Pachetul, care a fost lansat ca ediție limitată a mers la inimile fanilor Blackpink din Asia de Sud-Est. În plus, Samsung a creat teme exclusive pentru a aduce stilul unic al Blackpink atât software-ului, cât și hardware-ului. Samsung a creat un ecran de blocare Blackpink și un ecran de pornire personalizate, precum și emoji-uri pentru fiecare membru. Astfel a permis utilizatorilor să vadă o serie de aspecte din viața lor de zi cu zi, completate de grupul lor preferat.

Star Wars (2020) – „Galaxy Note 10+ 5G Star Wars Edition”

Seria de filme SF „Războiul stelelor”, care a lansat primul său film în 1977, s-a impus ca o icoană a culturii populare și a construit un fandom uriaș după lansarea a peste 10 continuări. Începând de la filme și trecând la varietatea lor de instrumente derivate – de la seriale TV la jocuri video și multe altele – Războiul stelelor rămâne o icoană pentru oamenii din întreaga lume.

În 2020, Samsung Electronics a lansat Galaxy Note 10+ Star Wars Edition. Acest lucru coincide cu lansarea celui de-al 9-lea episod al francizei „Războiul stelelor: ascensiunea lui Skywalker”. În acest fel a fost adus universul Războiului stelelor pe telefoanele Samsung. Realizate în culori negre și roșii, sunt inspirate de partea întunecată a forței. Atât dispozitivul în sine, cât și S Pen-ul au fost reproiectate pentru acest produs special. Pachetul vine cu Galaxy Buds în aceleași culori și are o temă Sith preinstalată, care vă face să simțiți partea întunecată a forței din momentul în care porniți telefonul.

BTS (2020) – „Galaxy S20+ BTS Edition”

Ce se întâmplă dacă superstarurile globale BTS ar colabora cu Samsung Electronics? Acest parteneriat a fost realizat în 2020 cu „Samsung Galaxy S20+ BTS Edition”. Telefonul vine în mov și are un efect de ceață care face ca tonurile să se schimbe în funcție de unghiul din care este privit telefonul.

Inima mov din spatele dispozitivului și sigla BTS din partea de jos a receptorului completează designul exuberant al dispozitivului. Smartphone-ul ediție specială vine, de asemenea, cu teme unice, cu imagini ale membrilor BTS și autocolante decorative pentru smartphone. Mai mult, „Galaxy Buds+ BTS Edition” au devenit un must-have pentru fanii care doresc să-și exprime propriul stil și gust.

Când telefoanele mobile Samsung și moda se unesc

Telefonul mobil este lângă noi pe parcursul întregii zile. Smartphone-urile noastre nu mai sunt doar dispozitive de comunicare, ci au evoluat către accesorii de modă care exprimă identitatea noastră.

Astfel, Samsung a făcut echipă cu o serie de mărci de modă de lux care se exprimă prin estetică distinctă. Să aruncăm și o privire asupra colaborărilor Samsung din industria modei. Acestea au ajutat compania să stabilească o nouă zonă de sinergie și produse care au adus valoare mărcii Samsung.

Versace (2006) – „VERSUS Phone”: inspirat de Nașterea lui Venus

În 2006, marca de modă de lux Versace și Samsung s-au reunit pentru a proiecta telefonul de modă premium „VERSUS”. Creat în colaborare cu sora Versus a mărcii Versace, partea din față a telefonului are un material din piele de lux inspirat de „Nașterea lui Venus”. Logo-ul Versus a fost gravat în partea de jos a telefonului și accentuat cu mai multe curbe netede, iar un model de linie de lux a fost încorporat pentru a scoate în evidență senzualitatea unică a mărcii și imaginea rafinată. Telefonul VERSUS a fost echipat cu o cameră de 1,3MP, un music player și Bluetooth.

Giorgio · Emporio Armani (2007-2009) – „Armani Phone”

Utilizatorii care consideră că alegerea telefonului mobil este o formă de declarație de modă urmăresc armonia oferită de performanțele și designul sofisticat. Pentru a răspunde acestor utilizatori, Samsung a creat o gamă de produse cu Armani, un brand cu o estetică de design rafinată.

Primul produs lansat ca parte a colaborării cu Armani a fost „Giorgio Armani Phone” din 2007. Acesta avea un ecran tactil pe partea frontală, o dimensiune compactă și stilul rafinat Armani. În 2008, a fost lansat „Night Effect”, un telefon adaptat celor care iubesc viața de noapte, în colaborare cu Armani. În plus față de estetica luxoasă, dispune de lumini LED colorate care se aprind atunci când vorbești la telefon. Este ideal pentru a-ți completa experiența de viață de noapte.

Dar colaborarea Samsung cu Armani a înflorit cu adevărat în 2009. Atunci companiile au debutat un nou design în culoare aurie, sticlă safir și interfața de utilizare Giorgio Armani. Acest telefon a fost primul produs lansat atât în ​​Coreea, cât și în străinătate. Telefonul a dus la o serie de activități de marketing, cum ar fi vânzarea de modele diferențiate la magazinele Armani. Astfel de inițiative noi au stârnit o nouă nebunie a telefoanelor de lux în rândul consumatorilor.

2016 – „Samsung Gear S2 by de GRISOGONO”

În 2016, ceasul inteligent Samsung Gear a devenit un accesoriu și mai luxos. Samsung a lansat ediția specială „Samsung Gear S2 by GRISOGONO”. A fost proiectată cu îndrăzneală, în colaborare cu marca de ceasuri high-end GRISOGONO.

Inspirându-se din ceasornicarea tradițională, ceasul inteligent a fost transformat în „modă inteligentă”. Smartwatch-ul Samsung a fost echipat cu peste 100 de diamante albe și negre și o curea de piele elegantă. Este un simbol al luxului oferit de GRISOGONO. Produsul a fost lăudat pentru menținerea confortului oferit de seria Gear, oferind acces intuitiv la diferite aplicații și notificări, fiind un accesoriu profund și unic.

Thom Browne (2020) – „Ediția Thom Browne”

Îmbinarea stilului distinct Thom Browne cu tehnologia inovatoare a telefonului pliabil Samsung a fost o combinație cu adevărat remarcabilă. În mod firesc, parteneriatul a stârnit curiozitatea utilizatorilor cu privire la modul în care identitatea distinctă a fiecărei mărci ar fi integrată într-un singur produs.

Primul produs, „Galaxy Z Flip Thom Browne Edition”, a primit un răspuns entuziast. Serverele companiei au căzut din cauza unui aflux de clienți dornici să comande telefonul imediat după lansare. Colaborarea s-a dovedit un succes datorită modului în care elementele de design iconice ale lui Thom Browne au fost frumos armonizate cu smartphone-ul pentru a crea o operă de artă tehnologică distinsă.

Această întâlnire inovatoare a făcut un alt pas înainte odată cu dezvoltarea „Galaxy Z Fold 2 Thom Browne Edition”. De la abordarea de proiectare și materialele utilizate, până la tehnicile de fabricație și procesul global de producție, fiecare etapă a dezvoltării a fost strâns coordonată pentru a se asigura că ambele filozofii și identități ale companiilor au fost livrate de produs. Telefonul folosește materialele textile reale utilizate de marca de modă americană la exterior pentru a spori efectul tridimensional. În cutie este un Galaxy Z Fold 2, Galaxy Watch 3 și Galaxy Buds Live, pe lângă cabluri și încărcător.