Când va folosi Samsung mărcile sale audio premium pentru telefoanele Galaxy?

333
Samsung premium audio Galaxy
Sursa foto: sammobile.com

Samsung nu s-a folosit până acum de oportunitățile audio de co-branding pentru telefoanele sale Galaxy. AKG, parte a Samsung Electronics, este singura marcă prezentă pe telefoanele Samsung. Dar, Bang & Olufsen, Harmon Kardon și JBL sunt și ele parte a Samsung.

Există o mulțime de producători care ar folosi capitalul de popularitate al unor asmenea mărci pentru a-și ridica valoarea produselor. Au fost informații anul trecut că Galaxy S22 ar putea avea camere foto marca Olympus. Pentru cei care nu știu, Olympus este unul dintre cei mai importanți producători mondiali de camere profesionale.

Mai mulți producători din China fac deja acest lucru, colaborând cu branduri de renume pentru telefoanele lor. OnePlus a făcut echipă cu Hasselblad pentru seria OnePlus 9. Vivo a colaborat cu Carl Zeiss, în timp ce Huawei s-a asociat Leica. Samsung nu s-a deranjat să facă astfel de colaborări. Probabil Samsung consideră că Samsung Display produce camere suficient de bune și performante și astfel nu apelează la altcineva. Probabil o colaborare cu o companie audio (chiar subsidiară Samsung) sau pentru camere ar dilua puțin valoarea mărcii Samsung.

Bang & Olufsen, Harmon Kardon sau JBL sunt subsidiare Samsung

Samsung este conștient de faptul că realizarea unui produs bun este doar o parte a ecuației. Marketingul eficient este la fel de important, dacă nu mai mult. Mesajele legate de un produs nou trebuie să fie suficient de robuste și atrăgătoare pentru a-i determina pe clienți să-și deschidă portofelele. Momeala unui nume de marcă mare este suficientă pentru a atrage oamenii și, odată ce sunt interesați, dispozitivul oferă în mod ideal o valoare suficientă la un preț atractiv pentru a-i determina să facă o achiziție. De aceea, aceste parteneriate devin puternice.

Cu siguranță se poate argumenta că Samsung nu are de câștigat prea mult punând sigla unui producător de camere foto pe telefoanele sale emblematice. Poate avea de-a face și cu faptul că Samsung se consideră mai presus de producători chinezi. Compania are în vedere pe Apple ca unicul său competitor în segmentul emblematic. Pe baza a ceea ce știm despre Apple, sunt șanse zero să pună o marcă terță parte pe camerele iPhone.

JBL a fost fondată în 1946 de James Bullough Lansing, un inginer audio american al cărui nume îl poartă. Acum compania este deținută de Harman International, o filială a companiei sud-coreene Samsung Electronics.

La fel ca Apple, Samsung pur și simplu nu ar simți nevoia să-și reducă valoarea propriei mărci prin urmărirea unui parteneriat similar. Cu toate acestea, compania își poate valorifica proprietatea asupra mărcilor audio premium pentru telefoanele sale. Vă amintiți că Samsung a cumpărat Harman International în 2016. Astfel Samsung deține mărci audio premium, inclusiv Bang & Olufsen, JBL, AKG, Harmon Kardon, Infinity, Mark Levinson și multe altele.

Vom avea sunet Bang & Olufsen pe seriile Galaxy S și Z?

Compania a folosit în mod limitat aceste mărci premium pentru dispozitivele sale mobile. Inițial Samsung a livrat difuzoare AKG cu seria Galaxy S8 și apoi a continuat pe această linie cu produsele sale emblematice dar și din seria Galaxy A. Chiar și tabletele recente, cum ar fi Galaxy Tab S8 Ultra sau Galaxy S22 Ultra au difuzoare reglate AKG. Se poate argumenta că Samsung ar trebui să utilizeze mai bine mărcile sale audio premium. Produsele emblematice de ultimă generație din seriile Galaxy S și Galaxy Z ar trebui să aibă difuzoare reglate Bang & Olufsen sau Harmon Kardon. JBL este o marcă audio populară la nivel mondial și ar funcționa cel mai bine pentru seria Galaxy A. AKG are, de asemenea, o recunoaștere semnificativă a mărcii și ar putea să se potrivească cu alte dispozitive din gama Samsung.

În mod ideal, aceste parteneriate ar trebui să fie mai mult decât doar de nume, potrivit SamMobile. Este clar că Bang & Olufsen și Harmon Kardon pot ajuta la îmbunătățirea calității audio pe dispozitivele emblematice ale Samsung. Având în vedere că progresele tehnologice sunt destul de limitate la fiecare nouă generație de dispozitive, o experiență audio mai premium poate ajuta dispozitivele high-end Samsung să se distingă de concurență.

În cele din urmă, nu credem că Samsung va folosi o marcă audio terță parte pentru propriile dispozitive. Samsung deține unele dintre cele mai bune mărci audio din lume, gratuit și fără alte compromisuri de colaborare. Deci, credem că Samsung ar trebui să le folosească pentru a ridica și mai mult nivelul dispozitivelor sale emblematice.