Campania Samsung #YouMake – personalizare și conectivitate în viața de zi cu zi

233
Samsung #YouMake
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung Electronics a lansat campania #YouMake, o platformă globală de marketing care le permite consumatorilor să preia conducerea la nivel de personalizare a dispozitivelor. #YouMake oferă noi modalități de a ajuta utilizatorii să profite la maximum de dispozitivele lor în așa fel încât acestea să se potrivească perfect cu nevoile și stilul lor de viață.

Campania #YouMake a fost anunțată pentru prima dată la CES 2022, la începutul acestui an. Este un proiect cu un obiectiv ambițios, acela de a le oferi utilizatorilor din întreaga lume puterea de a-și reflecta propriul stil unic de viață pe dispozitivele lor. Proiectul extinde viziunea Samsung Bespoke dincolo de aparatele electrocasnice, aducând-o la viață prin intermediul smartphone-urilor și dispozitivelor cu ecran mare ale companiei. Platforma #YouMake oferă o modalitate mai bună de personalizare și conectivitate printr-un control personalizat oferit de soluțiile SmartThings IoT.

#YouMake – personalizare și conectivitate în viața de zi cu zi

Pentru a da start campaniei, Samsung a lansat pagina #YouMake pe Samsung.com. Compania a  introdus o gamă de produse care pot fi personalizate pentru a se potrivi atât stilului, cât și spațiului sau rutinei zilnice ale utilizatorilor. Lista de produse aplicabile variază pe scară largă de la smartphone-uri, televizoare, frigidere până la dispozitive wearables și multe altele. Amintim aici pe Galaxy Z Flip 3 Bespoke Edition; Samsung Galaxy Watch 4 Bespoke Edition; Frigiderele Bespoke, televizorul The Frame; The Freestyle; și Samsung Smart Monitor M8. Site-ul oferă, de asemenea, culori exclusive pentru Smart Monitor M8 și Galaxy S22. Utilizatorii își pot crea propriul design pentru fiecare produs în așa fel încât acestea să fie pe placul lor. Pot face acest lucru prin intermediul site-ului web, unde își pot salva sau achiziționa modelele finite.

La Samsung, lucrăm pentru un viitor în care tehnologia este perfectă și centrată pe utilizator. Un viitor în care experiențele conectate reunesc oamenii și deblochează o nouă valoare pentru viața și societatea noastră. Credem că toată lumea ar trebui să își poată personaliza dispozitivele și că tehnologiile de ultimă generație ar trebui să fie mai conectate și mai intuitive”. A declarat Jong-Hee Han, Vice Chairman, CEO and Head of Samsung Electronic’s Device eXperience Division, la CES 2022, conform SamsungNewsroom.

Campania Samsung #YouMake va fi lansată în opt țări până în luna mai. Este vorba despre Franța, Germania, Italia, Țările de Jos, Spania, Regatul Unit, Statele Unite și Coreea de Sud. Apoi se va extinde în alte țări în a doua jumătate a acestui an. În cadrul campaniei #YouMake, Samsung intenționează să ofere servicii și beneficii continue prin experiențe virtuale, evenimente speciale pentru clienți și multe altele, inclusiv prin utilizarea platformelor de tip metaverse.