Acasă Stiri Samsung și Gucci au colaborat pentru aplicația „Ghid inteligent House”

Samsung și Gucci au colaborat pentru aplicația „Ghid inteligent House”

Samsung Electronics a prezentat „GAOK Smart Guide”, o aplicație digitală dedicată magazinului Gucci. Aplicația a fost dezvoltată în colaborare cu brandul italian de lux Gucci. „Ghidul inteligent House”, introdus printr-un parteneriat creativ între Samsung Electronics și Gucci, este disponibil din 1 septembrie la al doilea magazin Gucci „GUCCI GAOK” din Itaewon, Seul.

„Ghidul inteligent House” este instalat pe Samsung Galaxy Z Fold 3 vândut în magazin și, bazat pe tehnologia UWB (Ultra-Wideband). GAOK Smart Guide oferă clienților un nou nivel de experiență de cumpărături inteligente care combină online și offline.

Colaborare Samsung Gucci pentru Ghid inteligent House

Clienții care vizitează casa Gucci pot verifica cu ușurință informații despre produs și locația lor cu „Ghidul inteligent pentru casă”. Pot face cumpărături autodirecționate și, dacă este necesar, pot apela un angajat la locația lor pentru a cere detalii față în față.

Clienții pot folosi și funcția de realitate augmentată (AR) din „Ghidul inteligent House”, conform Samsung Newsroom. Astfel pot încerca ultimii adidași Gucci, își decora fotografiile selfie cu autocolante digitale Gucci și pot jocuri arcade Gucci. Nu sunt momentan informații dacă Samsung și Gucci vor extinde această colaborare pentru magazinele brandului Italian și în alte țări. În 2019, Gucci avea 487 de magazine și 17.157 de angajați și a generat vânzări de 9,628 miliarde euro.

Gucci este o companie italiană care produce și comercializează produse de lux. A fost fondată în 1921. Din anul 1998, casa Gucci aparține grupului Gucci Group, deținut de trustul francez Kering (Pinault-Printemps-Redoute).

Între timp, pentru peretele de artă media de la etajul 3 al casei Gucci din Seul, a fost folosit televizorul modular Samsung The Wall. Peretele de artă este un spațiu care reinterpretează opera artistului sud-coreean Seung-mo Park. Aici artistul în arta media interactivă 3D oferă clienților o experiență ca și cum ar fi într-o galerie de artă.

Samsung Electronics urmărește o experiență cuprinzătoare pentru clienți (CX) prin stiluri de viață dincolo de un singur produs. Designerii din generația MZ, care înțeleg mai bine emoțiile clienților tineri, au participat ca personal cheie la această colaborare.

Stiri

Samsung în parteneriat cu muzeul Louvre pentru lucrări de artă în Art Store

Samsung a semnat zilele trecute un parteneriat cu Muzeul Luvru (Louvre în franceză), renumitul muzeu de artă din Paris. Prin această colaborare...

Samsung Display produce în masă ecrane OLED de 90Hz pentru laptopuri

Laptopurile de jocuri OLED ar putea fi în curând un lucru comun datorită Samsung Display. Subsidiara Samsung crește producția în masă a...

Seria Galaxy S22 fără cameră sub afișaj: ecran Infinity-O ca seria S21

Apar tot mai multe zvonuri despre seria Galaxy S22 și nu vor conteni până la lansarea propriu-zisă. Noua serie emblematică Samsung va...

Galaxy Book Flex 3 Alpha certificat de FCC, rulează Windows 11 Pro

Samsung pare să dezvolte o continuare directă a laptopului Galaxy Book Flex 2 Alpha în așteptarea marelui anunț Microsoft Windows 11 de...

Galaxy Watch 4 Golf Edition a fost lansat de Samsung în Coreea de Sud

La modelele Galaxy Watch și Watch Active 2, Samsung a lansat și o ediție specială Golf Edition. Ambele ceasuri au avut succes...

Galaxy S22 Ultra cu încărcare de 45W și noi detalii despre Exynos 2200

Acum, când seria Apple iPhone 13 a fost lansată oficial, în timp ce Galaxy Z Fold 3 și Galaxy Z Flip 3...

Samsung a lansat un nou frigider Bespoke personalizabil cu o singură ușă

Samsung Electronics a lansat zilele trecute un nou frigider cu o ușă în gama Bespoke. Acesta este mai practic și va fi...