Samsung și Gucci au colaborat pentru aplicația „Ghid inteligent House”

411
Samsung si Gucci colaboreaza pentru lansarea aplicatiei Ghid inteligent House
Sursa Foto: Samsung Global Newsroom

Samsung Electronics a prezentat „GAOK Smart Guide”, o aplicație digitală dedicată magazinului Gucci. Aplicația a fost dezvoltată în colaborare cu brandul italian de lux Gucci. „Ghidul inteligent House”, introdus printr-un parteneriat creativ între Samsung Electronics și Gucci, este disponibil din 1 septembrie la al doilea magazin Gucci „GUCCI GAOK” din Itaewon, Seul.

„Ghidul inteligent House” este instalat pe Samsung Galaxy Z Fold 3 vândut în magazin și, bazat pe tehnologia UWB (Ultra-Wideband). GAOK Smart Guide oferă clienților un nou nivel de experiență de cumpărături inteligente care combină online și offline.

Colaborare Samsung Gucci pentru Ghid inteligent House

Clienții care vizitează casa Gucci pot verifica cu ușurință informații despre produs și locația lor cu „Ghidul inteligent pentru casă”. Pot face cumpărături autodirecționate și, dacă este necesar, pot apela un angajat la locația lor pentru a cere detalii față în față.

Clienții pot folosi și funcția de realitate augmentată (AR) din „Ghidul inteligent House”, conform Samsung Newsroom. Astfel pot încerca ultimii adidași Gucci, își decora fotografiile selfie cu autocolante digitale Gucci și pot jocuri arcade Gucci. Nu sunt momentan informații dacă Samsung și Gucci vor extinde această colaborare pentru magazinele brandului Italian și în alte țări. În 2019, Gucci avea 487 de magazine și 17.157 de angajați și a generat vânzări de 9,628 miliarde euro.

Gucci este o companie italiană care produce și comercializează produse de lux. A fost fondată în 1921. Din anul 1998, casa Gucci aparține grupului Gucci Group, deținut de trustul francez Kering (Pinault-Printemps-Redoute).

Între timp, pentru peretele de artă media de la etajul 3 al casei Gucci din Seul, a fost folosit televizorul modular Samsung The Wall. Peretele de artă este un spațiu care reinterpretează opera artistului sud-coreean Seung-mo Park. Aici artistul în arta media interactivă 3D oferă clienților o experiență ca și cum ar fi într-o galerie de artă.

Samsung Electronics urmărește o experiență cuprinzătoare pentru clienți (CX) prin stiluri de viață dincolo de un singur produs. Designerii din generația MZ, care înțeleg mai bine emoțiile clienților tineri, au participat ca personal cheie la această colaborare.